Home Infozone Obtine performanta in social media folosind ZoomSphere.

Obtine performanta in social media folosind ZoomSphere.

253
0
SHARE
ZoomSphere

Atunci cand ai o afacere online este foarte important sa obtii feedback-ul clientului . Trebuie sa stii  parerea lui depre produsele, serviciile tale si de ce nu despre firma ta.  Si cum in zilele noastre clientii petrec foarte mult timp si se exprima mai bine in mediul vitual(facebook,g+,linkedin,etc), sunt cam greu de urmarit aceste feedback-uri de catre un manager. Pare un lucru chiar imposibil .

Dar nu este. Nu stiu cati au auzit de ZoomSphere. Este o unealta foarte inteligenta, care te ajuta sa urmaresti, sa colectezi , sa creezi rapoarte, sa obtii performanta in mediul social. Pe scurt este un sistem de masurare a influentei in mediul social media.

Fondata de Jakub Mach , ZoomSphere este la origini o firma ceha, care numara in prezent peste 100 de clienti de renume international. Au intrat recent si in Romania, deoarece canalele de socializare sunt foarte populare aici , iar brand-urile mari au deja un numar mare de fani pe paginile sociale.

ZoomSphere

De ce  ZoomSphere ?

  • Este un all-in-one . Ofera mai multe servicii de social media management sub o singura aplicatie
  • Nu exista o limita de utilizatori care pot folosi aplicatia
  • De asemena ,nu exista o limita cand vine vorba de comparatie. Poti compara cat de multe  pagini de Facebook, Instagram, Twitter sau G+ vrei.
  • Nu ai limite la numarul de cuvinte cheie, deci ai un numar infinit de module de vizionare.

La ce iti trebuie asa ceva.

Daca nu ti-ai dat seama inca, poti folosi aceasta unealta ca sa observi impactul unui produs creat de firma ta asupra clientilor tai. Brand managerii pot avea un feedback direct si important de la clienti , avand astfel posibilitatea de a crea cea mai buna comunicare si de a dezvolta produsele care se potrivesc cel mai bine pentru audienta lor.

Poti folosi ZoomSphere ca sa urmaresti concurenta. Poti observa calitatiile “caprei vecinului” si astfel sa le imbunatatesti pe ale “caprei tale”.

Un exemplu practic foarte bun il avem chiar de la ZoomSphere. In perioada 1.10 -31.10. 2015 au analizat impactul care il au bancile romanesti in mediul social. Astfel castigator a iesit Banca Transilvania , urmata de BCR. Mai multe informatii le puteti afla citind : Care sunt bancile din Romania cu cea mai buna activitate in social media?

Printre clientii lor ii recunoastem pe ESET ( cei ce au creat antivirusul Nod Eset) , UPC, IKEA, AEGON, Raiffeisen Bank. Daca vrei sa il testezi , aplicatia Zoom Sphere este gratuita.